onsdag 4 mars 2009

Även jag trillade dit..

Efter att i många år sagt orden som allt för ofta ploppar ur ens mun, "man ska aldrig göra si, man ska aldrig göra så, jag skulle inte ens ta på mig den där kjolen för tusen spänn", men som man så ofta får äta upp då man trotsar sig själv och gör det ändå, så har nu även jag, som aldrig skulle skaffa en blogg, såklart gjort det.
Vad det ska vara bra för har jag ännu inte listat ut men jag tänkte att va fan, det skadar väl inte i alla fall.
Alla har en ju så då kan ju inte jag va sämre.Alltid visar det sig väl vara bra till nått.

Nä nu har jag suttit här ett ex antal timmar och bara försökt förstå hur allting funkar så nu ger jag upp.
Jag tycker att jag varit nog duktig så det räcker och blir över för denna kväll så vi ser väl hur det blir med det här, jag kanske blir värsta superbloggaren som skriver flera gånger per dag. Nog för att det är nånting jag tvivlar väldigt starkt på då jag känner mig själv och vet att jag brukar få enorma infall av att göra saker och sköter det ihärdigt i cirka en vecka tills jag tröttnar och då är det endast ett minne blott.
Men men sweet dreams!

Måste bara få tillägga att nu är resan bokad!!
Fyra veckor på Kos, kan det bli bättre?!

1 kommentar:

  1. haha jag skulle aldrig skaffa facebook och du skulle aldrig skaffa blogg.. VA HENDEEE?

    /Din älskare S

    SvaraRadera