måndag 27 april 2009

Sol, sveda, och aloe vera kram..

Forlat mina alskade vanner och bekanta och andra random stalkers for att jag ar sjukt dalig pa att meddela att jag fortfarande ar vid liv, vandrandes pa tva ben och lika glad som alltid men jag kan endast skylla det pa att tiden inte finns. Eller atminstone inte racker till.
Fran att man vaknar pa morgonen tills man gar och lagger sig sent pa natten sa far man seriost paminna varandra om att andas och middag ar nanting som inte existerar i varan varld..
Har drinkprov varje dag och aven historia/infoprov var tredje vilket betyder att man har nio prov i veckan. Ni kan ju tanka er sjalv att man inte riktigt kanner att man kan slita ogonen fran boken nar man borjat hittills med att spika alla proven sa man kan ju inte bli samre da ju ;)
Men dom fa ganger man unnar sig sjalv att inse att man faktiskt befinner sig pa en o i Grekland kan jag ju saga att vannerna ar underbara, partylivet tar aldrig slut och vadret ar stundvis oslagbart. Kan dock for tillfallet inte vistas utomhus da jag brant mig pa stallen som vanligtvis inte gar att branna sig pa om man inte heter Ronja Husdahl..
Har aven insett att det finns ett ord for det jag ar.. jag och andra som vistas i min narhet ar valdigt duktiga pa att papeka att nanting maste ha gatt snett vid min fodsel for jag ar tjej men kan inte gora tva saker samtidigt, jag ar storst bast och vackrast men langden stammer inte ihop med faktan och jag ar brunett men blond pa insidan och da har Jorgen varit sa snall och talat om for mig att min diagnos heter Kinderagg.. brun pa utsidan, vit pa insidan och man vet aldrig vad man far.

Ska aven tillagga att bilder kommer, har bara inte tagit mig tid att leta reda pa sladden i kaoset pa hotellet. Det ar liksom ett mission impossible..

Men jag lever och mar bra och langtar absolut inte hem men forstar att ni saknar mig aven om jag inte kan saga detsamma.
haha nej det ar klart jag saknar er men jag har det underbart har just nu och det tanker jag fortsatta att ha!!

5 kommentarer:

  1. ååh så galet avundsjuk jag är! men jag är så glaad för din skulle ronja, passa på och njut nu, för snart ska du hem och tvingas umgås med oss ;) PUSS!

    SvaraRadera
  2. du förtjänar det bästa.
    MEN SVARA PÅ MEJL IAF. jag vill veta allt om dina vänner och den du bor med.

    TÄNKER PÅ DIG

    SvaraRadera
  3. ÄNTLIGEN lite uppdatering!!!
    Jag blir bara sååå avundsjuk... förutom brännskadorna då... det kanske är dags att höja solfaktorn...
    Kramis, Mammie

    SvaraRadera
  4. Men vad härligt att du trivs! Har skoj! Hittar nya vänner och mår fint. Kul att följa din tid där borta- vi i Svea Rike har vardagen som röd tråd. Jobba, uppfostra barn, sova, äta och emellanåt något annat än detta... :) typ träna eller shoppa. hi hi.
    Ta hand om dig och ha så skoj som du bara kan.

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!
    De va ju bra att du fortfarande är vid liv.
    Det står på halebops hemsida att man messar
    gratis över hela världen. Ba så du vet.
    Ha så kul å sköt om dej PUSS o KRAM/Papi

    SvaraRadera