måndag 20 april 2009

Pa plats!

Tank vad fort saker och ting kan andra sig.
vid den har tiden igar var jag totalt forstord, stressad och radd for vad dom kommande fyra veckorna skulle resultera i.
Men idag kanns allting bara underbart. Gruppen ar verkligen en salig blandning av manniskor och ingen ar lik den andre men anda sa kanns det som att vi inte skulle kunna komma battre overens.
Stamningen ar pa topp och jag kan inte noog understryka hur bra allting kanns.
Redan igar kvall nar jag anlande till hotellet och traffade dom andra som redan hunnit vara har i tva dagar sa kravdes det bara fem minuter i ensamhet och radsla over att jag skulle kanna mig sadar ensam och utanfor under hela den har tiden innan jag var mitt i ganget och skamtade och skrattade och saklart hordes mest.. blir ni forvanad? nej jag forstod val det..
Det har kommer nog bli, som alla redan forsokt overtala mig om, ett underbart minne for livet och mamma, det ar inte helt omojligt att du far vara orlig lite langre an bara fyra veckor..
I love my life right now!!

Idag, forsta dagen pa skolan fick vi lara oss freehand-pouring, att halla upp drinkar utan matglas (inte mat utan satt tva prickar ovanfor a:et sa fattar ni vad jag menar :P) och redan da kandes det som att det har nog ar nanting jag verkligen vill mer an vad jag trodde innan jag for.
Men nu maste jag bege mig till mitt kara gang, dar den ena ar galnare an den andre, och joyna deras pluggande for vi har prov redan imorgon.. Jippi!!

Btw, snalla skicka inte sms till mig om det inte ar nanting speciellt for det kostar tolv kronor for mig. Ska fixa ett grekiskt nummer och lagger upp det i nasta inlagg sa da far ni skicka hur mycket ni vill!

9 kommentarer:

  1. Det var ju det jag sa Ronja! jag förstod väl att du skulle lära känna folk efter nån minut bara :P men vad menar du med mer än fyra veckor?! du ska väl inte stanna ännu längre?! :O

    SvaraRadera
  2. Det låter alldeles underbart Ronja. Se så bra det kan gå! Ser framemot att följa din resa i kos ,) Lycka till på provet!

    SvaraRadera
  3. Du fattas mig redan :) Va skönt att höra att du har det bra redan, och bättre kommer det bli. PUSS saknar dig :*

    /Sandris

    SvaraRadera
  4. ÅÅÅH SÅ UNDERBAAAART gumman!!!!!!
    Jag visste att du inte skulle bli ensam, du är ju min brutta.
    KÖR HÅRT NUUU <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!
    Jag ser att du har kommit fram å
    att de redan känns bra där borta.
    Så de ä ba mamma som får va orolig???
    Skitunge! Sköt om dej./pappa

    SvaraRadera
  6. Nu säger jag som alla mammor har rätt att säga (...):
    "Vad var det jag sa!?!"
    Tänk om man kunde vara ett litet kvalster i ditt hår...
    Kramis, Mammie

    SvaraRadera
  7. visste väl de ;) btw så är våran streetlärare 87:a! han är asså bara två år åldre än mig! de är ju sjukt!

    SvaraRadera
  8. it's alive!
    det sög verkligen hårt att inte vi hann träffas något innan du åkte
    men du verkar ju ha de bra utan mig ändå så.. nämen jag skoja. Det vet jag att du har!
    jag saknar dig.
    PUSS
    /ida, din gamle dansare

    SvaraRadera
  9. Hej Ronja
    Skönt att höra att du trivs och allt är bra. Lycka till i fortsättningen.
    Kram/Mommo

    SvaraRadera