onsdag 24 februari 2010

24 feb

Slut på träning och gnället som kommer av att ständigt gå runt med träningsvärk. Men nu då? när träningen inte längre är schemalagd skola., vars ska man då hitta motivationen att gå till gymmet frivilligt? Egentligen så var det ju ganska lyxigt att det var skoltid för det spelade ju då ingen roll om man ville eller inte, det var ju som bara att bita ihop och gå dit men nu är det upp till en själv och då lyser verkligen självdisciplinen med sin frånvaro..
Trots detta så lyckades jag på något obegripligt sätt släpa mig iväg mot löpbandet och dom alldeles för tunga vikterna och faktiskt stå ut en hel timme. Känner redan träningsvärken smyga sig på.

Men men, ingen träning på skoltid alltså. Från att ha brutits ner fysiskt femton timmar i veckan är det nu dags att brytas ner psykiskt när vi nu påbörjat vår psykologikurs. Oja, det mest intressanta ämnet hittills men det där med att sitta stilla i en skolbänk fem timmar i sträck är ingenting jag saknat. Snacka om kontraster.
Med lugnare tempo och mindre slit medföljer möjligheter till lyx och jag har verkligen passat på att unna mig en riktig tjejgrejj men I love it!


1 kommentar: