tisdag 18 augusti 2009

första gånger..

Alltså jag måste bara få be om ursäkt för att jag är liiite bakom flötet men det är faktiskt inte mitt fel att jag är uppvuxen i skogen med endast kottar att leka med och nypären att äta.. ( :P )
Jag har nu på senare tid, när jag blivit stadsskadad som min käre fader så fint brukar yttrycka sig, insett att jag är helt ovetande och oerfaren när det gäller (har jag fått höra) livets alla måsten.
aldrig sett borat - avklarat
aldrig ätit kebab - fixat
aldrig varit på bettnes - done
okej det va här jag skulle komma med väärldens längsta lista med alla saker jag aldrig gjort som får folk i min närhet att tappa hakan av oförståelse då dom inte ens i sina värsta mardrömmar kan föreställa sig hur jag lyckats gå i nästan tjugo år utan att prova dessa saker.
Men såklart, när man vill komma på alla dessa saker så kommer ju det där hjärnsläppet lika olägligt som vanligt och den långa listan vart helt plötsligt väldigt kort.
Men det jag skulle avsluta med i alla fall var
aldrig varit på gayklubb - men åååjo nu är jag lika hipp och med i 2000-talet som alla andra och inte längre bara en insnöad norrlänning.
I fredags bar det av till mitt drömland, en gayklubb. Och jag är seriöst kär.
Jag vet, det låter sjukt hemskt och av min beundran att dömma så låter jag bara mer insnöad än någonsin men det är ändå nånting, ursäkta om mina uttalanden låter stötande men det är inte alls min mening, med dessa underbara bögar som gör att jag bara vill adoptera dom hela högen! eller åtminstone få gifta mig med några..
Det jag vill ha sagt är alltså att jag hade sjukt kul kort och gott!

Några avklarade men ännu fler återstår.
Första gånger slutar aldrig att uppstå och det är lika kul varje gång.

2 kommentarer:

  1. gå inte och bli en faghag nu!

    SvaraRadera
  2. UPPDATERA OFTARE MIN VÄN!!!!!!!!
    PUSSPUSS :D

    SvaraRadera