lördag 24 juli 2010

Återuppstånden från de döda

Jaha, ska man försöka ta tag i det här ääännu en gång då?
Det här med att ursäkta sig för att man är så dålig på att uppdatera sitt liv och sina tankar känns rätt uttjatat måste jag ju säga men trots det så kommer det här nu ännu ett: Förlåt, förlåt, förlåt för att jag aldrig skriver någonting och jag ska ännu en gång säga att jag ska försöka bli bättre men jag förstår om det inte är någon som tror på dessa ord för ärligt talat så är det knappt att jag tror på dom själv.
Men jag väntar, mer än någon annan, med spänning på att få se om jag lyckas.
Wish me luck!

Så här pigg känner jag mig inför både min framtida blogglarriär och denna dag efter en dag som igår ;P

Okej, här ligger man en lördagmorgon, solen skiner och jag har miljarder saker att göra men ingenting blir gjort och jag plågas av bara tanken på att lämna min underbart mysiga säng just nu. Men när man går merparten av året och gnäller på att det är kallt och att det aldrig blir riktig sommar och att den svenska sommaren är ett enda stort skämt så kan man ju inte bara ignorera dessa dagar då det faktiskt ääär sommar. Men det är just dom dagarna som man faktiskt önskar att det kunde regna lite, bara liite, så att man med gott samvete kunde krypa ner bland alla kuddarna och bara slötitta på nån dålig film som man sett minst femtioelva gånger tidigare men man blir fortfarande lika fascinerad över hur otrooligt dåliga skådisarna är.. ooja, svenska folket här är vi, aldrig nöjda, men vi är charmiga på vårt eget lilla vis.
Puss på oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar